Cisco - Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA)

Następny termin:
03.06.2024 - 09:00 - 16:00 Uhr
Oferta wygasa w dniu:
07.06.2024
Łączny czas trwania:
40 Stunden in 5 Tage
Praktyka:
Nein
Język wykładowy:
  • Deutsch
Rodzaj szkolenia:
  • Weiterbildung 
Forma oferty:
  • E-Learning 
Czas przeprowadzania zajęć:
  • Tagesveranstaltung
Min. ilość uczestników:
1
Maks. ilość uczestników:
8
Cena:
4 278,05 € - Inklusive Schulungsunterlagen und Pausenversorgung
Finansowanie:
  • Bildungsscheck Brandenburg für Beschäftigte 
  • Betriebliche Weiterbildung Brandenburg 
Rodzaj dyplomu:
Zertifikat/Teilnahmebestätigung 
Egzamin końcowy:
Nein
Rodzaj świadectwa ukończenia:
keine Angaben
Certyfikaty oferty:
  • Nicht zertifiziert
Oferty tylko dla kobiet:
Nein
Organizatorzy oferujący opieką dla dzieci:
Nein
Link do oferty:
Jakość informacji:
Suchportal Standard nicht erfüllt - dalsze informacje

Grupy docelowe:
Netzwerkarchitekt Netzwerk-Designer Netzwerktechniker Netzwerk-Manager Netzwerkadministrator
Wymagania specjalistyczne:
Bevor Sie an diesem Kurs teilnehmen, sollten Sie über folgende Kenntnisse verfügen: - Grundverständnis von Netzwerktechnologien - Grundlegendes Verständnis von Sprache und Video - Cisco Unified Communications Manager-Erfahrung, einschließlich eines Wählplans für einen Standort, eines einzigen PSTN-Gateways (Public Switched Telephone Network) und SIP-Trunks (Session Initiation Protocol).
Wymagania techniczne:
Keine besonderen Anforderungen.
Systematyka agencji zatrudnienia:
  • C 1430-10-10 System-, Netzwerkadministration - allgemein

Treści

- Details:
- - Konfigurieren und Fehlerbehebung bei der Cisco Unity-Verbindungsintegration
- - Konfigurieren und Fehlerbehebung von Cisco Unity-Verbindungsaufrufhandlern
- - Fehlerbehebung bei Cisco Unity Connection
- - Konfigurieren und Fehlerbehebung für Cisco Unity Express
- - Konfigurieren von Single Sign-On (SSO) für Cisco Unified Communications-Anwendungen
- - Integration von Cisco Unified Communications Manager IM and Presence und Cisco Jabber
- - Anpassen der Cisco Unified Communications Manager-IM- und Anwesenheits- und Cisco Jabber-Funktionalität
- - Konfigurieren von Cisco Unified Communications Manager IM- und Presence Service-Compliance und Nachrichtenarchivierung
- - Fehlerbehebung bei Cisco Unified Communications Manager IM und Presence Service
- - Integration von Cisco Unified Attendant Console Advanced
- - Implementierung von Anrufaufzeichnung und -überwachung
- Lab's
- - Integration und Einrichtung von Cisco Unity Connection
- - Konfigurieren von Cisco Unity-Verbindungsaufrufhandlern
- - Implementieren Sie Mautbetrugsprävention
- - Fehlerbehebung bei Cisco Unity-Verbindungsaufrufhandlern
- - Fehlerbehebung bei Cisco Unity Connection
- - Konfigurieren von Cisco Unity Express
- - Fehlerbehebung bei Cisco Unity Express
- - Konfigurieren von Cisco Unified Communications Manager IM und Presence High Availability
- - Implementieren von Cisco Jabber
- - Konfigurieren von zentralisierter Cisco Unified Communications Manager-IM und -Anwesenheit
- - Konfigurieren der IM- und Anwesenheitsdienstfunktionen von Cisco Unified Communications Manager
- - Aktivieren von Nachrichtenarchivierungs- und Chatrooms
- - Fehlerbehebung bei der Cisco Unified Communications-IM- und Anwesenheitsdatenbankverbindung
- - Problembehandlung bei Cisco Unified Communications Manager IM und Presence High Availability
- - Fehlerbehebung bei Cisco Unified Communications Manager IM und Presence Service
- - Integration von Cisco Unified Attendant Console Advanced
- - Implementieren Sie Anrufaufzeichnung und -überwachung mit einer SPAN-basierten Lösung (Switched Port Analyzer)
- - Implementierung von Cisco Unified Communications Manager Anrufaufzeichnung und -überwachung

Wszystkie informacje bez gwarancji. Za poprawność informacji odpowiadają wyłącznie organizatorzy.

Po raz pierwszy opublikowano dnia 26.03.2024, Ostatnia aktualizacja 03.06.2024