Englisch in leichter Sprache

Następny termin:
29.05.2024 - Mittwoch 09:30 - 11:00 Uhr
Oferta wygasa w dniu:
26.06.2024
Łączny czas trwania:
8 Stunden in 29 Tage
Praktyka:
Nein
Język wykładowy:
  • Deutsch
Rodzaj szkolenia:
  • Alphabetisierung/Grundbildung 
Forma oferty:
  • Präsenzveranstaltung 
Czas przeprowadzania zajęć:
  • Teilzeitveranstaltung
Min. ilość uczestników:
5
Maks. ilość uczestników:
10
Cena:
keine Angaben
Finansowanie:
  • EU/Bund/Land 
Rodzaj dyplomu:
Zertifikat/Teilnahmebestätigung 
Egzamin końcowy:
Nein
Rodzaj świadectwa ukończenia:
keine Angaben
Certyfikaty oferty:
  • Nicht zertifiziert
Oferty tylko dla kobiet:
Nein
Organizatorzy oferujący opieką dla dzieci:
Nein
Jakość informacji:
Suchportal Standard Plus

Grupy docelowe:
keine Angaben
Wymagania specjalistyczne:
keine
Wymagania techniczne:
Keine besonderen Anforderungen.
Systematyka agencji zatrudnienia:
  • C 3425-10 Englisch - Grundlagen
  • A 11.2 Lehrgänge für Menschen mit Lese-/Rechtschreib-/Rechenschwäche

Treści

In diesem Kurs lernen Sie erste englische Wörter verstehen und sprechen.
Lernen Sie auch:
-sich begrüßen
-Essen bestellen
-nach dem Weg fragen
-und vieles mehr!
Der Kurs ist für Anfänger.
Sie müssen nicht lesen und schreiben können.
Wir lernen langsam und mit Spaß!

Der Kurs ist kostenlos!

Das Angebot wird gefördert vom Land Brandenburg und aus Mitteln des Europäischen Sozialfonds. Die Teilnahme ist kostenfrei.

Wszystkie informacje bez gwarancji. Za poprawność informacji odpowiadają wyłącznie organizatorzy.

Po raz pierwszy opublikowano dnia 28.01.2024, Ostatnia aktualizacja 29.05.2024